Jälle targem:)

29/01/2012 17:23

Just lõpetasin Koolielus e-kursuse töö. Kursus õpetas ja tutvustas  veel ühte uut veebikeskkonda, millega saab õppetööd organiseerida. zunal.com keskkond oli mulle täiesti uus, raske selles toimetamine küll ei ole. Kuid, et mingit tööd ise looma hakata, selleks peab ikka nö vaim peale tulema. Et kursuse algul tõlgiti zunal.com`i webquesti kui otsingu keskkonda, siis ei osanud uneski näha, et ise mingi loominguline töö tuleb valmis teha. Ütleksin, et zunal kujutab endast repositooriumi, kust saab teemakohaseid töid otsida. Juhtub, tegin seda tööd ikka mitu korda üle. Eeldan, et see keskkond sobiks projektõppeks, kuid mina tegin oma töö eesmärgiga õpetada õpilasi ise õppima. Minu töö teemaks on KALENDER 3.klassis ja selle aadress on: https://zunal.com/webquest.php?w=131923. Mul on tunnitöö elektrooniliselt korraldatud. Mul on hetkeline arvamus, et algklassikule jääb see keskkond raskeks lihtsalt sellepärast, et ülesanded seisavad tekstist allpool. Seega arvan, et struktuuriliselt on lapsel raskem jälgida. Teen proovi, ehk sobib ka algklassidele.



View My Stats