Õppimisüritus Koolielus. eTwinning

25/03/2011 10:02

See õppimisüritus, mida alustas Varje, jätkas Laine ja lõpetas kolmandal nädalal Meeri, oli eTwinningu portaali tutvustamiseks, üldse projektõppe läbiviimisest. Twinnimisest olen varemgi huvitatud olnud, olen ka leidnud suhtluspartnereid, kuid ühtegi projekti pole veel teinud selles keskkonnas. Lihtsalt võõras ja ruumikas keskkond tundus olevat. Et eTwinningu portaaliga ja selle võimalustega rohkem tutvuda, osalesin õppimisüritusel. See oli küll väga mahukas, palju kodutöid, mis pole lihtsalt niisama mingi programmiga tutvumine (mis tundub tunduvalt lihtsam olevat), vaid sisulise ja korrektse projektiidee koostamine, twinningu keskkonnas partneri leidmine, tehes seda oma projewkti registreerimisega jpm. Töö käigus hakkasin analüüsima sõnade tähenduste üle. mis on õppimisürituse ja e-kursuse vahe. Mulle tundub, et need kaks Koolielu õppimisüritust, milles olen osalenud, võrduvad e-kursusega ja on arvamus, et e-kursuse väärtus on mõne "kraadi" võrra kõrgem. Ehk siis nende tunnistused läbitud tundidega on aktsepteeritavamad kui õppimisürituste tõendid. See on minu arvamus.

Aga hetkel olen leidnud nüüd ka omale projektiparneri Poolast ja mu rahvusvahelise projekti koostööpartneriks saab olema kindlasti oma kolleeg, võõrkeel õpetaja.

Aitüma Varjele, Lainele, Meerile, Elole!



View My Stats